507 keer bekeken

je kan iedere dag een gratis app

• donderdag 08 mei 2014 @ 11:46
    reactie op (#4) 4Lisa

Hoi, de apps zijn voor een bepaalde tijd gratis. Het kan zomaar zijn dat ie op de website gratis is, en in de appstore dat ie geld kost..... Prettige dag, Golden

• donderdag 08 mei 2014 @ 09:04
    reactie op (#3) xzar
    Als je bij het begin rechts invult Nederland logo en links kan je het vertalen naar Engels, is misschien wel te volgen voor je.
    Mijn vraag hier is, al de apps die nu vermeld staan zijn die nog steeds gratis of moet het bedrag wat er staat betaald worden.
    Wil ik iets downloaden staat er bij de meeste toch een bedrag bij,,of is hetgeen je in je mailbox krijgt alleen maar gratis?????.

Hoop iemand mij hiermee verder kan helpen...groetjes...Gerda
  • zondag 24 februari 2013 @ 09:24
    reactie op (#1) queenytje
    Hallo,
    Ik ben ook een kijkje wezen nemen op deze site , maar als ik nu AppStore selecteer, krijg ik alles in het Frans
    Hoe kan ik dit ongedaan maken zodat ik alles weer in het Nederlands kan selecteren?
    Groetjes Xzar
  • donderdag 12 april 2012 @ 18:22
    reactie op (#1) queenytje

Bedankt voor de tip! Ik ga het plaatsen bij links.

• donderdag 12 april 2012 @ 13:21

binnenhalen bij appgratuites.com

IS wel een franse site, maar voor een spelletje ofzo kan dat geen kwaad. Je kan je inschrijven en dan krijg je iedere dag een mailtje. Ik haal het iedere dag binnen, kijk of ik het leuk vind en beslis dan of ik het hou of niet. 't Is toch gratis

handtekeningafbeelding